Explózia radosti: TIPOS prináša nový žreb Úspešný rok 2025

Slovenská lotériová spoločnosť TIPOS spustila začiatkom roka novú kampaň, ktorá púta pozornosť svojím obsahom – prichádza Explózia radosti. Hlavnou myšlienkou kampane je ukázať originálny spôsob, ako potešiť blízkych a vniesť do ich života moment prekvapenia. Kampaň predstavila aj novinku medzi žrebmi – prémiový žreb s názvom Úspešný rok 2025 . Ako táto myšlienka vznikla a čo všetko stojí za touto kampaňou? Pozrime sa na to podrobnejšie.
Žreby ako prekvapenie pre každého
Žreby odjakživa patrili medzi populárne formy drobných darčekov. Získate ich jednoducho, sú cenovo dostupné, zároveň ponúkajú šancu na výhru, ktorá dokáže obdarovanému vykúzliť úsmev na tvári. Nová kampaň TIPOSu stavia práve na tieto vlastnosti a chce zdôrazniť ich pridanú hodnotu – schopnosť priniesť moment prekvapenia a premeniť bežnú chvíľu na niečo výnimočné.
Žreb nemusí byť len o potenciálnej výhre. Ide aj o moment napätia a očakávania, ktorý prináša. TIPOS touto kampaňou pripomína, že darovať žreb znamená darovať nielen kúsok šťastia, ale aj okamih radosti. „Jedným z cieľov TIPOSu je ponúkať produkty, ktoré prinášajú radosť. Nová kampaň je súčasťou úspešného konceptu Žeby žreby a tentokrát prináša moment prekvapenia, ktorý poteší každého,“ uviedla Dana Senešiová, manažérka odboru marketingu žrebov a lotérií.
Čo robí žreb Úspešný rok 2025 výnimočným?
Prémiový žreb Úspešný rok 2025 má nielen atraktívny dizajn, ale aj zaujímavý koncept, ktorý prináša zábavu a prekvapenie. Tento žreb bol vytvorený s cieľom spríjemniť každú príležitosť – či už ide o narodeniny, meniny, svadbu, alebo len drobnú pozornosť bez špeciálneho dôvodu.
Okrem samotného žrebu však Slovenská lotériová spoločnosť TIPOS zaujala spôsobom, akým ho predstavila. V rámci kampane bol vytvorený efekt „explózie konfiet“, ktorý symbolizuje nečakané prekvapenie. Tento vizuálny efekt bol dosiahnutý reálnym fyzickým výbuchom skutočných žrebov, čo kampani dodalo autentický a jedinečný nádych. Nejde o žiadne digitálne efekty, ale o reálnu akciu, ktorá dokázala dosiahnuť pravú emóciu hercov v spote.
Humor a jednoduchosť ako hlavné prvky kampane
Kampaň s názvom „Žeby žreby“ vsádza na humor a kreativitu. Kreatívny tím stavil na jednoduchú exekúciu a strihovú skladbu, ktorá necháva vyniknúť pointu reklamy – moment prekvapenia. Ako uviedol Associate Creative Director Braňo Mladý, cieľom bolo vytvoriť kampaň, ktorá osloví divákov svojou prirodzenosťou a zároveň odlíši TIPOS od ostatných lotériových kampaní. „V exekúcii sme opäť išli proti trendom rýchlej dynamiky strihov. Práve jednoduchá strihová skladba nám krásne podčiarkla pointu – humorne absurdnú, presne ako reálne explodujúce žreby, ktoré sa objavia vždy v ten najneočakávanejší moment v našom novom spote na žreb Úspešný rok 2025. Aj hercom sme to chceli uľahčiť, pretože nič nenahradí ich autentickú reakciu“, vysvetľuje Braňo Mladý.
Reklamný spot režírovalo skúsené duo Novák & Nguyen, ktoré v spolupráci so spoločnosťou Vrizzly produkčne dokázalo dosiahnuť nielen vtipný, ale aj atraktívny výsledok.
TIPOS ako partner zodpovedného hrania
Pri lotériách a hazardných hrách je dôležitá zodpovednosť. TIPOS vo svojej kampani zdôrazňuje, že žreby a ďalšie lotériové produkty sú určené len pre osoby staršie ako 18 rokov. Spoločnosť zároveň kladie dôraz na vytváranie bezpečného prostredia pre hráčov a na minimalizáciu možných následných vplyvov spojených s hazardnými hrami.
Explózia radosti je v kampani aj posolstvo
Nová kampaň TIPOSu je nielen o propagácii žrebov, ale aj o vytváraní momentov radosti a spojení medzi ľuďmi. Žreb Úspešný rok 2025 je spájaný so šancou na výhru a ide o originálny spôsob, ako niekoho potešiť. Darovať žreb znamená darovať niečo viac ako len možnosť výhry – je to darček, ktorý prináša momenty zábavy a nefalšovaného potešenia.
Ak teda hľadáte možnosti, ako niekoho prekvapiť, alebo len chcete pridať niečo k tradičnému daru, prémiový žreb Úspešný rok 2025 môže byť tou správnou voľbou. TIPOS touto kampaňou opäť ukázal, že radosť môže prísť aj v tejto podobe – stačí len trocha kreativity.
Explózia radosti nie je len názov kampane, ale aj posolstvo, ktoré TIPOS prináša svojim zákazníkom. Vstúpte do nového roka s úsmevom a šancou na výhru. Prémiový žreb Úspešný rok 2025 vás nielen zabaví, ale môže vám priniesť aj nečakané šťastie.